Benim kızım 22 aylık yani uyumayı yeni öğrendi desem yeridir. Uyumadan büyüdü 🤣 doğduğundan beri uyku problemi vardı hiç bi sebebi rahatlığı olmadığı halde. Sizinki yeni böyle olduysa etkileyen birşeyler vardır belki hava sıcaktır diştir atak vs. Benim ki bile düzeldiyse sizinde düzelir merak etme