esra55_28 Kızlar 40 günlük olduk 2 gündür kaka yapmada zorlaniyor uyarı veriyorum öyle yapıyor bugün yeşil sıvı bir kaka yapti korktum sizce neden böyle oldu d vitamini kullanıyoruz ondan olabilirmi
dilberhala1 esra55_28 2 gün yapmaması normal lütfen uyarı verip kaka yapmasına alışkanlık haline getirmeyin çok uğraşırsınız uyarı vermeden kaka yapmamaya başlar bu sefer alıştırmayın. 10 güne kadar kaka olmaması normal. Günlük çişli bez sayısı dolu dolu 6 7 tane çıkıyorsa 2. Günde uyarı verip kakasını yaptırmayın derim. Ayrıca yeşil kaka sarı kaka kadar normaldir korkulacak bir durum yok.
dilberhala1 yanaklibebek Bebeğin popo deliğini muhtemelen kulak çubuğu yardımıyla uyardı dışkılamasını sağladı. Ama 2 gün için çok erken bir hareket umarım alışkanlık yapmaz bebekte
yanaklibebek dilberhala1 yazık günah bebeğe daha 40 günlük g. Bişi ile uyarı veriyorlar. Madem bilmiyorsunuz bi araştırın, bilene sorun Çok cahilce..
dilberhala1 yanaklibebek Maalesef 2. Gün için çok erken bir hareket kızım 4 aylıkken 5 6 gün çıkamadı tuvalete doktor kontrolümüz vardı o ara doktorum bekle 2 gün daha dedi bol bol emzir sıvı alsın yapmazsa karnı sertse rahatsız olursa fitil atabilirsin dedi. Düşünün yani. Asla uyarmadım asla ellemedim 7. Günde kendi bi güzel yaptı kakasını ufak ufak karnına masaj yaptım sadece o kadar..
yanaklibebek dilberhala1 1 hafta yapmadı benim bebiko bana göre hala erken eşim durmadı doktora sordu 10 güne kadar normal bekleyin demiş. 40 günlük bebek Daha 2. Gün Yani kötü konuşmak istemiyorum ama teknoloji çağındayız bu kadarına da pes
dilberhala1 yanaklibebek Bilememiş demekki umarım bir daha tekrarlamaz biz doğrusunu söyleyelim gördük vebali atalım üzerimizden gerisi ona kalmış. Etrafta cahil bir sürü insan dolu ilk bebeğidir belki biri demiştir bir anlık bir şeyle yapmıştır cevapları okuyunca tekrarlamaz bir daha bence
esra55_28 İlk başta yargılamadan sorabilirsiniz ne kulak çubuğu yaa poposuna hakiki zeytinyağ sürüyorum sıcak tutuyorum karnina mesaj yapıyorum uyarı bu evet ilk bebeğim telaş yapmam normal lütfen yargılamadan önce insanlara sorun…
dilberhala1 esra55_28 Zeytinyağıda aynı şekilde canım benim uyarı veriyor işte kulak çubuğu kadar yapılmaması gerekli 2. Gün için aşırı erken 10 güne kadar yapmaması normal dış müdahalede bulunma bir daha alışkanlık haline gelir asla uyarmadan kakasını yapamaz bu sefer
Meltem345 Benim bebeğimde öyleydi o zamanlarında 2-3 yapamamıştı sonra düzeldi şükür maması veriyorsunuz ben mama verince öyle oluyordu mama kesince düzenli yaptı başlarda sütüm yoktu da