Bebeğim başından beri reddetti sağarak veya arada bir şekilde emzirerek sütümü biraz olsun artırmıştım ama ev taşıma işlerimiz oldu o ara çok sağamadım ve şimdi kurumaya yüz tuttu. Sağarken 3-5 damla ancak geliyor. Böyle olup da artırabilen oldu mu? Lütfen yardım.