Bebegin 1 yaş 4 günlük boyu iyi kilosu yaşına göre geride dedi hensiremiz çocuk doktoruna götürdüm oda vitamin değerlerine bakmak için tahlil istedi ve gelişim geriliği için çocuk endokrinoloji sine gonderdi orda tahlil tekrar isterlermi tekrardan bilginiz varmi