gks06 Kızlar merhabalar ben bugün spiral taktırdım ağrım kanamam var onu biliyorum olucak dediler ama karnım acaip şişti karnımda şişlik fazlalaştı baya rahatsız oldum çünkü bu kadar sis değildi karnım dümdüz karnım var benim yani yaşayan oldu mu acaba ?