Busearaf290422 Nuriyenur bende var 2 sene kullandık gayet temiz sadece büyüğünü aldığımız için duruyor düşünürseniz 1500 e verebilirim
myarenb Nuriyenur hangi şehirdesiniz? ben istanbuldayım bi tanıdıgımız yeni firma kurdu 1 senedir müthiş şekilde kullanıyoruz annemlerde taktırdı hatta cok memnunlar hem kendi uygun hem filtreleri uygun
Busearaf290422 Nuriyenur şimdi yatağa girince gördüm mesajınızı, yarın sabah işe giderken hemen bakıp yazayım olur mu
laura_ Nuriyenur motorsuz dediğim suyu daha tazyikli vermesi pompa değil motorlu motorsuz olan daha yavaş su veriyor daha yavaş artıyor ama fark yok pek o faha seri o kadar çeşmeye bağlı pompa yok