Thanim ikizannesi10 anne sutuyle aldiysa sorun yok 2 kg da alabilir 1500 de fakat mamaysa sorun anne sutuyle obez olunmuyor :)
Merve43 ikizannesi10 anne sutuyle aldiysa evet sorun yok ama.mama ile bu kiloyu aldıysalar mamayi azaltmanizi öneririm malesef obeziteye neden olabiliyor ilerde
Areliko ikizannesi10 kaç aylıklar dört aya kadar ne kilo aldırabilirsen o kâr sonra kilo alımları yavaşlıyor
Deletedmom772 ikizannesi10 off bu obez deyenleri anlamiyorumya Daha maşallah demekdense hemen diyolar ayy obez olcak falan. yenidogam bebeller ilk 1 ayda hzili kilo alirlar 3 aya kadar.sonradan haraketlenme artdigi icin kilo alimi azalir. bebeyiniz normal almiş kilosunu.benim bebeyim ilk 1 ayda 2 kilo almişti😀2900 qram doğulmistu sarilik olmuştu 2700 kiloydi neeredese 40 çikdikda 4860 qram gelmişti.doktoru super demişti.haylada oyle gidiyo hemen toparlanmišdi
Yaman2019 Bizimki 30 günde 1530 almış dr çok güzel kilo almış sütün yetiyor böyle devam edin dedi kafana takma her zaman böyle olmuyor ilk oğlumda çok hızlı kilo almıştı şimdi 7 yaşında Filiz gibi maşallah 1.30 boyu 27 kilo 🥰
Zeyno111 ikizannesi10 Mama aldıkları için fazla bence de doktorunuz zaten gerekeni söylemiş sütünüz yoğunlukta mamayı az takviye edin derim 😇
Eylul2018 ikizannesi10 gayet güzel bişey olmaz takma kafana zayıf olsa zayıf derler topalak olsa topalak derler kimseyi memnun edemezsin. Ayrıca da bu kiloyla obezde olmaz zaten ek gıda döneminde kilo alımı duruyor kaygılanma
ikizannesi10 Deletedmom772 bnmde biri 2100 dogdu 40 günde 4000 oldu biride 3030 dogdu 4500 suan cok dedi
Deletedmom772 ikizannesi10 ne bileyim valla.bizim doktor iyi dedi.geçen defa çok dedi bana.mamayi azalt deye
Dnzdnz Hemşire ayda 500 ile 1500 arası kilo alımı normal demişti bize bide günde 25 -30 gr falan alması lazım
Eymeninannesiyim ikizannesi10 benimki 1 ayda 1800 aldı doktorunmuz anne sütü aldığı için sorun değil dedi
Mucizem01 Sütün yarıyor demek ki canım maşallah Allah'ım nazarlardan korusun. Obez olur diyenlere de aldırma kilo alacaklar ki büyüyecekler. 😊