xox1 o zaman besleyin, yatırın, emzik verin alıyorsa tabi, böylece daha güvende hisseder kendini. Ben bi uygulama kullanıyorum “midmoon” ama İngilizce uygulama, türkçe versiyonu yok, orda bebeğin uyanma saatini giriyorsunuz, uyku penceresi açılınca size bildirim gönderiyor. En azından kaçırmamış oluyorum. Eskiden ben de kaçırırdım, ağlama krizleri ile uyuturdum hep, şimdi takip ettiğim zaman hiç ağlama krizi yaşamadım daha