Minnosannesiii willeyysss biz 6 ayı doldurdugumuz için randevu beklemek daha da geç olacaktı o yüzden özele gittik
willeyysss Minnosannesiii anladım çok iyi yapmışsınız. Biz Nisan’da 4.5 aylık olunca klinik bera testine gireceğiz inşallah biz de geçeriz.
amineervam Credcent evet iki bebeğimde de yaşadım çok şükür geçtiler sonrasında merak etmeyin ilk testte kalabiliyorlar
pimpiriklianne43 Credcent benimde öyle oldu canim 10 gün sonra getirin dediler sezeryan doganlarda kulağında sıvı olur onun geçmesi 10 günü bulur dediler 10 gün sonra gecmisti