twinsmomm2 Synmannesi ihlas kullanıyoruz biz 4 ay falan oldu sanırım taktırali 4 e almıştık normalde sevmem arıtma suyunu ama bizimkinden memnunum yumuşak oluyor su şaşal gibi
ak1905 Synmannesi eşim arkadaslariyla toplanıp almış dört kisi alıp peşin ödeme olunca baya indirim yapılmış 1500e almıştık diye hatırlıyorum siz hangi ildesiniz
atlaskaganmom Annem iki senedir ben 5 aydır ihlas kullanıyoruz aşırı memnunuz suyun içimi de yumuşak kendini içiriyor