salihaeroll Benim kızım 21 gunluk bazen 4 saat uyuyor ve bende uyandirmiyorum kendisinin uyanmasını bekliyorum. Sıkıntı olur mu sizce?
denizalismom salihaeroll çok küçük kan şekeri düştüğü için uyuyordur muhakkak uyandırıp 2 saatte 1 besleyin
asellmomm11 salihaeroll ben o zamanlar uyamdırıp besliyordum çok küçük.kan şekeri düşer 2. Aydan sonra kendi uyandığı zamanlar besledim ama yine saat aralığını çok açmadım
Sksjsjjsks salihaeroll ben duramazdım 4 saat çok Fazla en kötü 2 saate bir zorla da olsa uyandırın kan şekeri düşüyor uyuyor
Kuzeynepp salihaeroll tabiki uyandırmanız lazim daha cok küçük. Acıksa ağlar kalkar diyenlere bakmayın. Bu aylarda zaten hep uyuyorlar. Ben 4 ay boyunca iki saatte bir besledm sadece bir kere 3 saat sürdü uyumuşum onda bile vicdan yaptım. Kan şekeri düşebilir.
gulayseomer 21 günlük çok küçük uyanması lazım benim oğlum da öyle yapıyordu benim sorunum oda çok sıcak olduğundan uyuyormuş cam kapı açmıyordum ben küçük hasta olur diye analık işte şimdi 2 yaşına giriyo
Cigdem61 salihaeroll 3. Aya kadar 2-3 saatte bir beslemelisiniz. 3. Aydan sonra kendisi uyandıkça beslenir.
huzunkovankusu salihaeroll evet siz iki saatte bir besleyin şu an. Benimki 7 aylık uyusa da uyku arasında iki gece beslenmesi yapıyorum.
adme Gece uykusundan uyandırıyor musunuz peki yoksa uykulu şekilde mi besliyorsunuz. Benim kızımda 21 günlük uyandıramıyorum
Hll112 salihaeroll daha çok küçük bizim 2 aylık kontrolümüzde 4 saati geçirme dedi doktor o kadarlıkken 2 saate bir emziryoeudm