Gizoooos Geçmiş olsun, benim de başıma gelmişti ve çevremde duyduğum kadarıyla birçok kişinin de başına gelmiş ve geliyor. Sakin olun, sadece takip edin. İki gün boyunca bir şey olmazsa sıkıntı olmaz derler. Benim oğlum yataktan beşiğin arkasına düşmüştü ve ben ağlama sesiyle nasıl uyandığımı hala unutamıyorum. Çok şükür sıkıntı olmadı hatta geçenlerde yine düşmüş, ben dışarıdaydım, eşim uyutmuştu. 🙈 Oluyor ne yazık ki