Bebeğim 40 günlük her gün ağlamaktan kriz geçiriyor. Yaklaşık 2 saat sakinleşmiyor. Sadece memede duruyor ama bazen onu da istemiyor. Memede çırpınıp duruyor. Gaz ilacı veriyorum, süt ürünlerini kestim.Doktorlar da bir şey demiyor. Bu normal mi, yaşayan var mı? Sinirim çok bozuk, dayanamıyorum.