BskSrc bizde emzik kullanıyoruz normalde gün içinde cok takmaz ama diş döneminde hep istiyor. Uykusunda uykuya dalınca kendi atıyor ağzından genelde gece emziksiz uyuyor yani uyanırsa kendi takıp geri uyuyor ama emziği bırakmak için bence sizin içinde daha zaman var biraz daha anlayışlı olacağı dönemde yapılmalı 2-2,5 yaş arası sizi daha iyi anlıyorlar çoğu arkadaşım o dönemde bıraktırdı çok kolay oldu başta gündüz vermeyerek olabildiğince emziksiz zaman geçirtmek gerekiyor. Kimi emzik evine gitti dedi, kimi emzik artık başka bebeklere lazım sen büyüdün dedi vs vs