baliimm743 canım bu tür gaz damlalarını kullanmak için 10 günlük olmasını bekleyin diyorlar. Doktoruna bir danış istersen. Biz probiyotik olarak biogaia / gaz damlası olarak da nurse harveys kullandık. Bu ikisini öneririm. Gaz damlası olarak sab simplex de iyi. Bu tür takviyelerin etkisi bebekten bebeğe değişiyor. Kendin deneyerek bulacaksın:/ 2 gün deneyip pes etmemen lazım. Bir hafta, on gün kullan, baktın olmuyor başka damlayı denersin.
Kendin de kimyon + anason + rezene çayını demleyip içebilirsin. Sütünden bebeğine geçer 🩷