acemianne4 Kızlar merhaba. Kaç defadır probiyotik maya ile yoğurt yapmaya çalışıyorum ama görseldeki gibi oluyor. Şimdi bu yoğurdu atmam mı gerekiyor bilgisi olan var mı[https://mutluresim.com/images/2024/07/09/z43gLX.jpeg](https://)
bmbe2121 acemianne4 maalesef tutmamış kesilmiş yoğurt. Ya çok sıcakken mayaladınız ya da çok ılıkken. Sütün sıcaklığı serçe parmağınızın 7 saniye dayanabilecek sıcaklıkta olması gerekiyor
Umay-gmz acemianne4 cıvık olduysa limon tuz atıp biraz ısıtınca peynir okur diyecektim ama kendi peynir gibi atılır mı ne yapılır bilemedim
annediyebiri acemianne4 yoğurdum böyle tutmamıştı limon damlattım kestirdim peyniri çok güzel oldu limon ile kesilmezse sirke veya tuz da katabilirsiniz
baharbahce acemianne4 tadına bak ekşime bozulma yoksa tekrar üstüne az bi süt ekleyerek kaynat limon suyu damlat iyice peynir gibi toplansın sonra böreklere poğaçalara koyabilirsin
Ysmn11-11 acemianne4 ben de probiyotik maya ile yapıyorum ama ilk defa böyle gördüm fotonuza baktim da lor yapılır heralde atmayın
Ozge0505 acemianne4 bebek için evde temassız ateş ölçeriniz varsa onunla ölçüm yapabilirsiniz ev moduna alıp. Ben öyle yapıyorum 😂 45 derece olduğunda mayalıyorum.
acemianne4 Ozge0505 sözde derece ile yapıyorum😂 çok beceriksizim ya. Küçük kavanoz da mı büyük kavanoz da mı yapıyorsunuz
Ozge0505 acemianne4 hepsini tencerede mayasını koyuyorum ve küçük kavonazlara döküyorum. Ağzı açılmadığı için daha uzun süre muhafaza edebiliyorum.
lohusaserbeti annediyebiri teşekkür ederimm ilk kez başıma geldi pütürlü olmuş yoğurt ben de lor yapıyım 🙏🙏