basakhanim34 üslübunuz hoş değil ama belki faydalanırsınız diye cevap vereyim. Sadece fiziki muayene yapmıyo doktoru, bilişsel değerlendirme de yapıyor. Kaç kelime kullandığı, kaba motor ve ince motor becerileri değerlendiriliyor. Duyusal hassasiyeti var mı, sosyal beceleri de aynı hızda gelişiyor mu, kreşe hazır mı, tuvalet eğitimine nasıl başlanmalı, ek gıdaya nasıl geçilmeli gibi gbi bir çok konuda konuşuyoruz muayenelerde. Ayrıca alerjisi var kızımın onun takibi yapılıyor. Doktoru farketmeseydi ve gerekli gördükçe müdahale etmeseydi burdaki bir çok çocuk gbi kutu kutu antibiyotik içip kulak ya da bademcik ameliyatı olmak zorunda kalırdı kızım yüksek ihtimalle. 4 yaşına girmek üzere hiç antibiyotik kullanmadı çok şükür. Gereksiz ve para tuzağı olarak görenler öyle düşünmeye devam etsin, bizim çocuk büyütme sürecimizde en çok destek aldığımız kişidir doktoru verdiğim her kuruş para da sonuna kadar helal olsun