Karmom ya her isteyen anne istediğini yapabilir tabii karışamayız ama ben doktoruma da danışarak bu şekilde ilerlemiştim. Birçok kaynakta da 1 yaşına kadar ağırlıklı anne sütü ya da mama şeklinde ilerlenilmesi gerekiyor. Zaten 7-8 aylık bebek ne kadar yiyebilir ki kuş kadar midesi var. Sabahları haşlanmış yumurta sarısını anne sütümle biraz açardım krem gibi olurdu yanına kendi yaptığım peynir ve soğuk sıkım pekmez verirdim bazen peynir altı suyuyla yumurta sarısını tereyağıyla pişirip verirdim. Araştırın sizde ek gıda tariflerini oradan kendinize uygun olanını yaparsınız 😘