Lamraa Kızlar mama numarası hesaplamasında erken doğum olduysa düzeltilmiş yasa göre mi 2 ye geçiyorsunuz yoksa dünyada olduğu zamana göre mi
sevdanurikramurat Doğduğu zaman dan 6 aylık olana kadar 1 numara kullandık 6 aylık olunca 2 numara 9 aylık olunca 3 numara kullandık 2 gün sonra 1 yaşına girecek 4 numara kullanıyoruz