Merhaba herkese,
28 aylik bir kizim var. 9 gün önce bezi çıkardık ne gece ne gündüz taktım. Kasım ayından beri çişini gunde üç dört kez tuvalete yapıyordu. Kaka onca ayda belki uc belki dort kere yapmıştır. Şimdi de kakasini tuvalete yapmak istemiyor. İlk 6 gün kakasini tuttu ne yaptiysam ikna edemedim. 7.gun kulotuna yapti ama kabız şekilde ve günlerdir bu şekilde devam ediyor. Sadece kulotuna yapıyor . Kitaplar, şarkılar, oyunlar ne yapsam kar etmedi dun tam 7 defa kulotuna kaka yapti( gunlerce yapmayınca acısını çıkardı). Kakan var mi diye sorduğumda yok diyor bes dk geçmeden kulotuna yapıyor. Ben de artık sabrımı yitirdim. istem dışı tepkiler veriyorum. Allah aşkına bir yol gösterebilecek olan var mi? Önerisi olan? Şimdiden teşekkürler