tcetveli daha yeni başlamışsınız. Bebeğinizin verdiği tepkiler çok normal. Öğürecek, ağzından çıkaracak, kusacak, ağzını açmayacak. Sizin yapmanız gereken şey sadece yemeği sunmak ve eğer ağzını açmak istemiyorsa açsın diye zorlamamak. Önüne tabağı koyın kendi verdiği tepkilere bakın kendi yemeye başlarsa blw şeklinde ilerlersiniz. Bebeğinizi ne kadar zorlarsanız o kadar yemez, içmez.
4.5 aylık olduğunda falan başladı doktor ek gıdaya. Öğürd, istemediistemedi, sürekli çıkardıw. Sabrettim, pes etmedim ve asla zorlamadım. 5 ay 12 günlük oldu ve herşeye yavaş yavaş alıştı, yiyor. (3 gün tadım yaptırmadı doktorumuz o yüzden artık öğün öğün ve pütürlü yiyor. )