Elayb Kızım 10 aylık ast 64 wbc 16.97 lym 12.71 çıktı doktor öle bi konuştu ki içim içimi yedi nolur değerlerden anlayan biri varsa bu değerlere göre bişey söleyebilir mi
lidokain Elayb karaciğer enziminin biri ve enfeksiyon değeri yüksek yani iyilesmeyecek birşey yok burada. Yani ne demiş olablr size
senemtemur Elayb bence başka bir doktordan daha görüş alın derim .. En azından ikinci bir görüş almış olur ona göre bir yol haritası çizersiniz umarım önemli bir şey değildir çok geçmiş olsun 🙏🏻
Elayb Doktor akraba evlilipi var mı kas hastalığı var mı ailede ki öle bişey yok bebeğim hasta olmadığı halde siz kanı çocuk hastayken vermişssiniz ne hastalığı var onu da söylemiyor googledan bakınca zaten neler yazıyor hepimiz biliyoruz 😞
lidokain Elayb ast evet biraz yüksek ama tek başına kas hastası denilemez bu duruma. Siz başka bir doktor görüşü daha alin. Oğlumun ast si 18 aylıkken tok karnına alındığı için yüksek geldi ama sizinki kadar yüksek değildi. Aç karnına bakıldı ve normal düzeyde çıktı.