Minkkelebekk ay doğumdan sonra bende öyle olmuştum havalar soğuktu doğum yapacağım sıra, üzerimde önlük içine birşey giydirmiyorlar zaten sanırım ameliyathanede üşütmüştüm eve geldik soğuk soğuk terliyorum üşüyorum falan baya bı sürmüştü yüzüm kağıt gibiydi kendinizi sıcak tutun yinede geçer inşallah🌺