Arkadaşlar oturduğum ev kiralık daha taşınali 10 gün oldu .Ankastre seti eve ait benden önce pek kullanilmamis yepyeni. Ama şöyle Bi şey var firin lambası yanmıyor yada farklı ayarı mi var anlamadım bugün kek pisirdim kapağını açmak zorunda kaldım kek çöktü.
Bi diğer sorumda benim firinim var yeni aldım 8 ay olmadı alalı bu evde olunca bende firinimi kaldırdım luxell marka sadece firinim var ama ocakla bir değil. Ben bu fırını arcelik marka kendi firinimla değiştirsem ariza felan yapr mi ?