Merhabalar kızlar iyi akşamlar burada sizlere birşey sormak istiyorum benim ayın 5 de çok hafif iki defa peçeteye vurunca lekenme geldi sonra Birdaha gelmedi ve 1haftadır başım dönüyor midem bulanıyor vücut ağrım var kusmam da dün çok kötü istifar etim ama lakin adet mi olacam yoksa hamilelikmi bilmiyorum ki sizlerde nasıl olmuştu böle yaşayan hamile olanlar varmı