clementine_- Bebeğimin yüzü böyle oldu ne yapmalıyım havalarda çok sıcak bana bi yardım 🥺 
Dilan21 clementine_- sivilce değil bunlar isilik kalın mı giydiriyorsunuz. Kalın değil diyorsanız bol bol suya sokun. Şu an ter bezeleri çalışmadığı için isilik oluyorlar.ince giydirin bol bol suya sokun duş aldırın
Duru44 clementine_- Benim kızın yüzü dolu daha demin hastanede geldik sordum bu normal bazı çocukların güneşe ve sıcağa alerjisi var dedi o zamanla kendiliğinden geçer dedi sıcak giydirme vucudu sıcağı sevmiyor ded
yldzednr clementine_- benim bebeğimde aynısı oldu emziriyordanız emdikten sonra yüzümü mutlaka ıslak pamukla silin maalesef yapılacak bişey yok kendi kendine sönüyor merak etmeyin
bitboylum Canım bu onun yaşadığı son trimesteri dünyaya adapte olmaya başlıyor demek hiç korkma anne sütü veriyorsan eğer yüzüne de sür birkaç gün içerisinde iyileşir bizde de olmuştu
clementine_- BurcuKucuk evet sıcak ama zıbınla duruyot başka yerinde yok emiyor koluma göğsüme yüzü değiyor ondan sanırım
Hll112 clementine_- benimde oğlum 20 günlükken olmuştu biraz sucak tutmuşuz. Doktor yenidoğan sivilcesi bunlar kendi kendine geçer ve çok sıcak tutmayın dedi gerçekten de öyle oldu . Süt olayı içinde içinde şöyle bir şe okumuştum eğer annenin sütü çok yağlıysa iyi gelmeyebilirmiş
bitboylum clementine_- pisigine falan da süt sur çok çok iyi geliyor anne sütü hatta eğer koltuk altı ve bacaklara sürülürse ilerleyen zamanlarda kıl sorunu az oluyormuş bilgin olsun
clementine_- Hll112 o zaman süt sürmeyim zaten perşembe doktora gideceğim sorarım inşallah geçer dün bianda arttı çok sıcaktı