ktnzehra49 amcamın oğlunun düğünü var görümce oluyorum 😊 büyük abla benim böyle bi abiye aldım düğününe nasıl sizce hanımlar ?? bu gün sipariş verdim bunu nişanında da böyle bişey giymiştim kınaya ne giyceğime daha karar veremedim 🙁 nasıl sizce attığım
Beyninizikullanmakucretsizdir ktnzehra49 Nişanda siyah tercih etmişsiniz, ben olsam düğünde farklı bir renk giyerdim. Elbise çok güzel sadece rengini farklı seçerdim :))
Deletedmom_182 ktnzehra49 bende kuzenimizin düğününde birkaç hafta önce bu elbisenin aynısını giymiştim açık haliydi uzun kolluydu ama bacakta yırtmacı vardı çok severek giydim hemde çok rahattı🌸
ktnzehra49 lidokain kilom var başka renklerde rahat etmiyorum siyah giycem kınada farklı renk giymeyi düşünüyorum @Beyninizikullanmakucretsizdir
Beyninizikullanmakucretsizdir ktnzehra49 ayıptır sorması kaç kilosunuz? Belki de düşündüğünüz kadar kilonuz yok 😍
ktnzehra49 Beyninizikullanmakucretsizdir simit ve kalça var maalesef bende boyda kısa olunca aşırı gibi duruyo 🙁 korsede giyinemiyorum 😊
Beyninizikullanmakucretsizdir ktnzehra49 benim boyum da kısa istediğim gibi birşey bulamıyorum. Bende de karın ve göğüs kısmı büyük çok sinir bozucu 🥴