3 ay 12 günlük kızım Doktor oturtmayın daha erken dedi ama yok oturtmayınca çığlık kıyamet yıkıyor ortalığı oturtana kadar ağlıyor mecbur oturtuyom 2 3 dk sonra bozuyorum gene oturt diye ağlıyor uyurken uykulu halde oturmak için kafasını gövdesini kaldırıyor oturmak için uykusunu bozuyor ne çok oturmaya meraklıymış diyorum 😂 sizler oturtuyonuzmu ya korkuyorum da kamburluk eğrilik yaparmış erken oturtma