bebelac bizim baştan beri uyku düzenimiz çok olmadığı için çok fark etmedi bizde. Sadece son 2 aydır 8-9 arası yatmaya başladı öncesinde çok geç yatardı. Etkinliklerden çok çabuk sıkılıyor yapmak istemiyor oyuncaklarıyla zaman geçiriyor , pet şişelere renkli bakliyat koyuyorum onlarla oynuyor bir süre , kitap okuyoruz resimlere bakıyor çok bir etkinlik yaptırmıyor şuanda sürekli evin içinde ordan oraya giden bir minik adam var