afraybars1 Kızlar şallarımı yenilemeyi düşünüyorum artık. Şallarım hep eski model ucu püsküllülerdendi ama şimdi penye şal duydum kullanıp memnun kalan var mı yada kullanıp memnun kaldığınız başka şallar? Kafamda yok gibi dursun kaymasın terletmesin istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim ❣️
Senaaydin afraybars1 bambu kraş ve bambu pamuk şallar la daha rahat ediyorum ben bi deneyin isterseniz 🌸
afraybars1 Eski9 baya önerilmiş canım denicem teşekkür ederim 🌹 bende kalın kaygan şallar kullanamadığım için rahat etmek istiyorum
onefinemom afraybars1 ben yaz kış penye kullanıyorum ♥️ en sevdiğim şal türü. Bambu da güzel Fresh scarftan alıyorum genelde , renk skalası güzel oluyor bayağı
afraybars1 onefinemom bende penyenin çok rahat olduğunu düşünüyorum canım o yüzden denemek istiyorum teşekkür ederim önerdiğiniz sayfada bakıcam 🌹
Sblatc afraybars1 caz şallar rahat hiç kırışmıyo ben sürekli kullanıyorum ütülemeden kullanıyorum sürekli ama önü çok dik kalıplı durmuyo
afraybars1 Sblatc önü çok dik kalıplı durmasını ben sevmiyorum zaten canım benim çok teşekkür ederim 🌹
LadyGaddar afraybars1 En az 10 renk penye şalim var,çok rahat kalini incesi var ,trendyolda her rengi çeşidi var. Kaymaz bozulmaz kırışmaz ben çok sevdim,😂 Çocukla çok pratik oluyor.
afraybars1 LadyGaddar ya onu soracaktım unutmuşum kırışmıyo mu gerçekten hani penye ya ben kırışır diye düşünmüştüm
kahvemsadeolsun afraybars1 Ben penye sevemedim. Ama rahat mı? Evet. Benim vazgeçilmezlerim 1.Medine ipeği 2.crash şal Desenli şal sevmem hep tek renk
afraybars1 kahvemsadeolsun saydığın şallar akşama kadar durur mu mesela kuzum rahatsızlık vermez değil mi
NoOne afraybars1 penye kullanıyorum daha çok günlük de rahat oluyo çocuğu parka indirirken vs kayma yapmıyor ve rahat. Konfor relax şallar var yaz için baya ideal ben çok beğeniyorum boğmuyo öyle 💕
lolitam afraybars1 ben penye salda hiç rahat edemedim rahat ama bana yakışmıyor ben caz pamuklu şalari daha cok seviyorum eşarp hiç takmadım bilmiyorum
afraybars1 lolitam eşarp bende kullanamıyorum ama penye şalın çok rahat olduğunu düşünüyorum deneyip görcem bakalım ☺️
Nilamom11 afraybars1 Penye şalı yeni duymuş olamazsın :)) evet çok rahat ama biraz günlük kaçıyor jakar ve bambu çok rahat
afraybars1 Nilamom11 yeni duymadım aslında ama almaya hiç heves etmedim bu sene çoğaldı gibi sanki merak ettim o yüzden ☺️
deleted20517 afraybars1 aslında görüp dokunup almanız daha iyi olur diğer türlü sosyal medya kullanmıyorum onerebilecegim bı sayfa yok,bende genelde pazarda alıyorum dediğim şalları,Hepsi moda diye bı sayfa var int bakabilirsiniz orda da şallar var🌼
evanur22 afraybars1 Penye şal kullanmaya başladığımdan beri bırakamadım bağımlılık yaptı resmen başka şal kullanamaz oldum.Terletmiyor ve hiç yok gibi öneririm.
afraybars1 evanur22 ya bende öyle istiyorum zaten kuzum mutlaka denicem inşallah memnun kalırım bende 🥰
OptimusPrime afraybars1 Pamuk şallar çok hafif serin tutuyor aylacollection ben satıyorum hatta kaç tane istersen hangi renknistersen burdan postta da sattım. Bir de tülbent şal var, incecik onları kullanıyorum güzel de duruyorlar.