toesta deryata yetişkinler için 10 damla diyor kullanımında mesela 8 kilo çocuk için 8 damla çok olmuş olmuyor mu bu durumda🙄
deryata toesta yani o kadarını bilemiyorum. Doktorumuz bu şekilde vermemi söyledi kilosu ile orantılı gitmem gerekiyormuş. İsterseniz doktorunuza danışın.
Ygthannesi Kızlar bizde ferro sonal kullanıyoruz biraz kabızlık yaptı ama doktorumuz kullanmasını önerdi sizce değiştirmesini istesem mi
Gnnr Bestiron kullanıyoruz memnunum, kabızlık olmaması için de her ihtimale karşı doktorum bir çay kaşığı zeytinyağı içirmemi tavsiye etti ve iyi geldi. Benim bebeğim 2-3 günde bir kaka yapıyor ve doğduğundan beri kakalarımız sıkıntılı 😕