yanaklibebek diloslarrr hadi ya, bende hiç olmamıştı Beraberinde karın ağrısı da olunca korkmaya başladım
klnkaysnr Bazen baharatlı şeyleri yada domatesi fazla yerseniz de kaşınır. Kabarıklık yoksa kaşınması belki o an fazla yediğiniz bir şeyle alakalı oluyor genelde.
ikiekmekaldimevegidiyorum Ay ben doğum yapalı 14 ay oluyor hiç kaşınmadı kaşınmıyor ordaki hislerim de geri geldi bende mi problem var 🙄😂😂
mematiii yanaklibebek benim ablam 18 yaşında ameliyat olmuştu bana demişti şimdi mesela yaramın izi bile bazı yerlerde kayboldu.Kapanmaya başladı birde yağmurlu havada sızlıyor benimki.Öyle olurnuş üşütmemeye dikkat et birde ozamanda sızlar.
Alperenmomss Kasinmadi hoc doğum yapalin18 ay oldu ama dikiş ile göbek deliği arasında hassasiyet var en ufak dokunusta aciyor
mematiii yanaklibebek kaşımamaya çalış canım sen yine onun yerine nemlendirici varsa sürebilirsim rahatlatır veya soğuk tut üstüne oda iyi gelir.