Kızlar bebeğim 20,5 aylik hergun 6 7 saat dışarıdayız parka yada evin bahçesine gideriz sürekli gördüğü kişilerde hep aynı insanlardır ama disari çıktığımızda mal gibi oluyor yürümeyi unutuyor sanki sürekli düşüyor yaptığı şeyleri yapmaz oluyor, bön bön bakıyor eline biseyler veriyorum tutamiyor. Çekingen bir bebek değildir her hafta oyun alanlarına gidiyoruz, binada hep yaşıtları var sürekli oynuyorlar evde çok iyi aktif herşeyi yapıyor ama dışarıda böyle davranıyor. Bebekliginden beri hergun dışarıdayiz hiç çıkarmıyor yada az çıkartıyor olsam tamm diyeceğim ama dışarı çıkmadığım gün yok sizce neden böyle