Cns15 4 gündür gece uykularından anne diye uyanıyor normalde bu kadar sık uyanmazdı yaşayan var mı atak mı yada azılar mı bilemedim 😒
araseflin Cns15 benimkide 21 aylık ve gece uyumuyor 3-4 e kadar ayakta 10 gündür falan gündüzde tek uyku yapıyor acaba atak gibi bir şey mi bu ayda
Kbra19 Cns15 merhaba bu süreç hala aynı mı ilerliyor sorun nedir çözebilsiniz mi bizde değişik bir süreçteyiz dalamama direnme sık uyanma
araseflin Kbra19 1-2 gibi uyuyor bir süredir buna şükrediyorum evde olduğu için enerjisini atamıyor bence ve TV açık oluyor o yüzden uyumak istemiyor erken kapattirmiuor da