Ya kızlar bir şey sormam lazım şimdi 2017 de mi ne benim göğsümün üstündeki kemikte şişlik oldu çok doktora gittim röntgen falan hep birşey yok dendi romatizma kemik kanseri falan hepsine bakıldı o şişlik inmedi şimdi sanki altındaki kemikte şişti yani şöyle çok ağrı olmaya başladı sabah kalkınca yataktan kalkınca mesela çok ağrıyor acaba çocukları kucağıma alıyorum ondan mı ara ara ağrısı oluyordu bu ay çok şiddetlendi ortopedi genel cerrah hepsine gittim ramatoloji gittim ama bence kesin birşey var gözden kaçan hangi branş gideyim bilemedim anlamadım