Emzirme sürecinde bu terleme olayı maalesef oluyor. Oğlum 8 buçuk aylık. İlk 6 ay çok sık emdiği için baş çıkılmayacak kadar terliyordum ve terimin kokusu bile değişikti. Süt kanalları ve ter bezleri birbirine çok yakın olduğu için süt üretimi oldukça ter bezleri çalışıyor diye okumuştum. 6. Aydan sonra çok azaldı bu durum. Bu sırada duş alamadığım zamanlarda koltukaltlarımı yıkadım hep. Siveno’nun doğal roll on’unu tavsiye ederim