semanrr007 hayır sadece burnu tıkalı olduğu zamanlarda yapın. Diğer türlü hem burun mukozasına zarar verirsiniz, hem de şiddetli sıkılan serum fizyolojikler orta kulak iltihabına sebep oluyor. Bu yüzden sadece gerekli durumlarda yapsanız iyi olur 🌸 burun aspiratörü varsa onunla çekseniz iyi olur. Ama dediğim gibi sürekli yaparsanız burun mukozasına zarar verirsiniz kanar burnu 🌸