Kızlar ya sizde bizim gibi bu yollardan geçtiniz mi? Kızım 10 aylık ve her şeyin üstüne ağlıyor bir aydır bağırmaya başladı çığlık atıyor kendi kendine ama öyle böyle değil bütün gün bagiriyor çağırıyor bugünde çığlık atıyor hoşuna gidiyor acaba geçici bir durum mu yoksa huyu böyle mi kalacak bilemiyorum. Çevremdekiler kızın çok yaramaz çok bağırıyor ağlıyor hiç bunun kadar bağıranini görmemiştik diyorlar. sizde çocuğunuz da bu denlisiyle karşılaştınız mı?