![
Susamtanesimoms ben yegenime yapmiatim 3 tane hazir pandispanya alip aralarq krema en son heryerini duzgunce kapladim dondurma kulahlari oluyor sok yada yuz birde var onlari ikiye kesip pastaya yapıştırdım iclerine torba ile krema siktim herkes hazir sandi resim ekleyemedim suan googl4 yazarsaniz cikar kulahla dogum gunu oastasi diye