Merhaba hanımlar, kızım 11 aylık oldu ama ne ayaklarını tam basabiliyor nede emekliyor, sadece istediği zaman kendi etrafında dönüyor ve dik oturuyor düşmeden, aranızda bu durumu yasayan var mı? Her gün hareket egzersiz yaptırıyorum ama istekli bi bebek değil. Birazda kilosu oldugu için (12 kilo) kendini taşıyamadığını düşünüyorum.