10 aylık (düzeltilmiş 7 buçuk) bebeğime kontrol amaçlı eeg çekilmişti gizli epilepsi var dedi doktor. Atak geçiriyor ama anlaşılmıyor hiçbir belirti yok biz de anlayamadık. Şurup başladık ama mr da çekilecek. Tr de herhangi bir şehirde çok iyi çocuk nöroloji doktoru arıyoruz tavsiyeniz var mı?