23 aylıkta başlamıştık oğluma ikea wc aparatı ile başladık hemen kavradı çişi gece dahi kuruydu kaka sorunsalı bizi mahvetti hala tutuyor 3 ay olacak
Günün sonunda wc yapıyor ama kaka tutuyor
Şişe gibi pisuvar aldım ayakta çiş yapmayınca öğrettim wc olmayan bir yere gidiyorsak şişemize yapıyoruz zevkle 😁 kuzenim ayakta yapmayı öğrenmedi hiç wc olmayan bi yerde çişi tutup kıvranıp dururmuş ayakta bir şişeye yapmak istemiyormuştu o yüzden yengem ayakta da öğret demişti öyle yaptım