Merhaba hanımlar daha önce başına gelen varmı diye yazmak istedim.Saglık ocağına göründük ama cildiyeye gidin denildi cildiyeye daha randevu Vücudum kaşınıyor kasiyonca da morarıyor hemde öyle böyle bı morarma değil bu konuda bilgisi olan yazabilir mi