semanrr007 Kızlar bugün aldım 5 ml adedi hepsini mi damlatmam lazım burnuna birde nasıl kullanıyorsunuz kullandıktan sonra iyce nasıl çekiyorsunuz birde herhün yapmakmı lazım bu serumu