atlas1655 ek gıda konusu değişir bu konuda doktorlar ayrılıyor. Bebeğim de takvim yaşına göre başladı çünkü 2 ay erken doğdu ve beklesek geç olurdu. Eğer bebek ek gıdaya uygun hale geldiyse yani; başını dik tutabiliyor, oturtabiliyor, yemeye hevesliyse başlatılıyor. Bebeğim 4 aylık başladı şuan düzeltilmiş 6 kro 8 aylık bir sorun yaşamadık o dönemde