edos123 bizim de 3 aylık dönemde meme reddi olmuştu. Moralinizi bozmayın pes etmeden devam edin. Ayakta emzirin, uyumaya yakın emzirmeyi deneyin farklı farklı şekillerde deneyin en azından onu idare edecek kadar emsin. Ki benim kızım memeye çok düşkündü bir anda reddetmeye başladı hiç biberon ve mama kullanmamıştım o dönemde de kullanmadım. Bu da bir süreç geçiyor merak etmeyin. 🌸 8 aylık olduk bile 🥰