Kolları kaldırıp elleri aç kapat tekrarlayan bir davranışı var oğlumun bir dönem nerdeyse bırakmıştı sonra bir anda geri yapmaya başladı küçükken su içerken bile yapıyordu artık o kadar değil ama yine yaptığı zamanlar oluyor burada bir anne bana 1 yaş sonra kandiliğinden geçmişti demişti sanki bilmiyorum nasıl ve ne zaman gecer