serra0 geçen sene 300 tl olan bi para vardı süt parası sanırım çalışan çalışmayan her anneye yatıyor başvuru yapmadık doğumdan sonra bebeğin kimliği çıkınca otomatik olarak başvuru oluyormuş. Doğumdan 2 ay sonra gitmiştim yatmamıştı daha 7 ay sonra falan aldım ptt den