Kızım 1 yaşına gireli 2 gün oldu ateşi vs dişten ötürü ateşi artık olmuyor ama huysuz duygusal yemek yemiyor sadece mama içiyor yürüyor kendi düşüyor ağlıyor çığlık çığlığa ağlıyor yardım edin ya ne zaman biter bu atak ne zamana kadar sürüyor yorucu bir süreç benim için fikirlerinizi alabilir miyim ne yapabilirim