Arkadaşlar kızım tam 24 aylık. Normalde bazı kelimeleri söyleyebiliyor ama alıştırma sürecinde çiş kaka tuvalet kavramlarını öğrettik tuvaletle ilgili şarkılar oyunlar yaptık. Dün lazımlığını artık kullanmaya karar verdik bezini çıkardık sadece 2 kere zar zor lazımlığa çiş yaptı. Onun harici bugün de dahil full dışarı yaptı. Ben dışarı yapmasında değilim tabiki çok normal bir süreç. Ama dün evde sular kesikken lazımlığın aparatını klozete koyup yapmak istedi denedik. Tam o sırada sular geldi ve sifon kısmından gurul gurul ses gelince korktu. Ondan sonra da lazımlığa ve tuvalete hiç oturmadı. Biz de 2. Gün çok da ilerlemeden pes ettik. Çünkü en son tuvaletin önünde o kadar çok ağladı ki travma yaratacak diye çok korktum. Bez takalım mı eğer tuvalet istemiyorsan biraz daha büyüyünce yaparız dedim bez dedi direk ve taktık. Ben elendim sonuç olarak. Belki o sesten korkmasaydı yapar mıydı bilmiyorum ama o şekilde korkarken devam edemezdim. Yine de vicdanım rahat değil kendimi suçluyorum. Benim gibi olan anneler var mı merak ediyorum